HollandSwimming Nieuws

Stop
Play
Geschreven door Administrator    zondag, 24 juni 2012 09:46    PDF Afdrukken E-mail
Sebastiaan Verschuren leest tijdens Spelen geen reacties op Twitter en Facebook

Sebastiaan Verschuren, de snelste man van Nederland op de 100 vrij, zal tijdens de Olympische Spelen niet reageren op opmerkingen, die geplaatst worden op Facebook en of Twitter. De zwemmer heeft uitgedokterd dat er van de vijftien zwemmers er 14 actief zijn op Facebook en Twitter: “Ook ik ben iemand die dagelijks op deze websites zit,  maar tijdens de Spelen ga ik dat anders doen”, meldt de zwemmer op de website van NZA: ( lees meer

Ook Rebecca Adlington zal zich tijdens de Spelen minder op Twitter manifesteren

“Tijdens mijn races wil ik me alleen met zwemmen bezig houden. Maar – omdat ik internet ook als een deel ontspanning zie – zal ik dat wel blijven gebruiken. Alleen op een iets andere manier”. Verschuren meldt dat hij wel berichten blijft plaatsen over hoe hij zich voelt en hoe het gaat. Maar: “Ik zal echter de reacties niet gaan lezen, dus niet ‘ontvangen’. Die zal ik later, na de wedstrijden, gaan lezen. Dus je mag wel gewoon reageren hoor!” Ook Rebecca Adlington zal zich tijdens de Spelen minder op Twitter manifesteren. De zwemster die recent het doelwit was van een lastercampagne op Twitter, besloot om Twitter tijdens de Spelen helemaal in de ban te doen. Ook zij wil zich concentreren op haar sport en niet afgeleid worden.

Laatst aangepast ( zondag, 24 juni 2012 09:56 )

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.