HollandSwimming Nieuws

Stop
Play
Geschreven door Administrator    dinsdag, 20 juni 2006 12:51    PDF Afdrukken E-mail
Ralf Mertens zwemlogt !!

Hollandswimming heeft opnieuw een zwemloggende zwemmer gestrikt .

Ralf Mertens publiceert een week lang over zaken die hem bezig houden. Ralf Mertens en de webmaster van Hollandswimming kennen elkaar al heen lang. Jarenlang kwamen we elkaar tegen in het zwembad en kleedkamers van  'de Wisselslag' in Breda . Elke ochtend trainde daar een groepje met ondermeer Gijs Damen en  Ralf Mertens.  Jaar in jaar uit ging dat zo; tot het moment dat je elkaar uit het oog verliest .

Voor mijn werk ( Omroep Brabant ) werd ik naar standplaats Eindhoven gedeporteerd. In 2000 kwam ik als journalist/verslaggever van Omroep Brabant Ralf Mertens tegen, op een feestje ter gelegenheid van het succes van  Pieter van den Hoogenband  in Sydney.  "Wat doe jij hier nou" was de wederzijdse vraag . Omdat  ik  vanaf 2000 in Eindhoven ben gaan werken ben ik ook in de Tongelreep gaan zwemmen. Als vanouds lag een paar banen verderop Ralf Mertens in het water voor PSV, later kwam Gijs Damen daar ook nog bij.  Het kan dus raar lopen in het leven. 

Ralf Mertens zwemlogt deze week voor Hollandswimming.com  KLIK HIERRRR

Laatst aangepast ( vrijdag, 23 juni 2006 15:49 )

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.