HollandSwimming Nieuws

Stop
Play
Geschreven door Administrator    maandag, 15 mei 2006 20:12    PDF Afdrukken E-mail
Zwemlog Mike

Een week lang houdt een zwemmer - op ons verzoek - zijn (zwem) weblog bij. De eerste die van het startblok gaat is Mike van der Zanden. Mike won tijdens de Paralympics van Athene 2004 een bronzen medaille op de 100 mtr vrije slag. 

Weblog Hollandswimming.com

zondag (21 mei 2006:)Het is alweer de laatste dag voor mij. Toch wel leuk, zo'n weekje webloggen. Het is weekend, dus veel doen we niet. Deze zal dus niet zo lang worden. Graag wil ik Rob Bartol bedanken voor het weekje webloggen. Ik wil de volgende natuurlijk heel veel succes wensen en ik hoop dat de mensen er nog veel plezier aan beleven.

Zaterdag (20 mei 2006:) Het is alweer zaterdag! WEEKEND! Vanochtend een niet zo'n zware training. 5200m geloof ik. Ik wil het volgende toch wel even duidelijk maken. Als zwemmer zit je zo 's avonds lekker even sociaal te wezen door te msnen met je maten. Iedereen gaat op stap, behalve ik. Maar als je dan toch gaat en vervolgens weer spijt hebt dat je gegaan bent omdat je je zo brak voelt is ook niet goed, toch? Dus zit ik hier 's avonds achter te tv of computer mezelf toch een beetje te vervelen:P. Maar morgenochtend zal ik toch wel beter te genieten zijn haha. Verder voel me zowat een kluizenaar met die examens joh. Het is maar zwoegen en zweten. En ik hoef maar 3 examens, moet je nagaan wat en ander moet doen en zichzelf moet voelen. En ik loop maar te zeuren. Ik ga nu film kijken, dus mensen: LATER!

Greetz, Mike

Vrijdag (19 mei 2006:) Vandaag was echt zo'n ik-heb-mijn-eerste-examen-gehad-dag. Eventjes helemaal niks doen, nergens aan denken. Ik moest nog wel trainen vanmiddag, maar die viel gelukkig wel mee. Wat sprintjes, techniek en starten. Verder is er vandaag niet veel interessants gebeurd. Er was gisteren trouwens wel een goeie film op tv. Meet Joe Black. Wel de meeste vreemde film. Die moet ik dadelijk nog afkijken. Ik heb een stuk gemist. Maar eigenlijk was het dat wel zo ongeveer voor vandaag. Ik heb vandaag echt niet veel te melden. Mensen, HET IS WEEKEND! Morgenochtend nog een training en dan is het echt weekend! Halleluia! Voor de mensen die al weekend hebben? Lucky YOU! Voor degene die dat net als ik nog niet hebben, GOOD LUCK PEOPLE!

Greetz, Mike

Donderdag (18 mei) 2006: Zo! Mijn eerste examen zit erop. Het viel inderdaad niet tegen. Met het aantal punten zit ik wel goed. Vanochtend alles nog een beetje doorgekeken en toen was het dus zover! Het duurde wel lang. Ik heb een kleine 3 uur in de examenzaal gezeten. Wel vervelend als je je echt wil concentreren en constant FEEL THE LOVE GENERATION! LALALALALALA!!! in je hoofd hoort:P. Mijn volgende examen is wiskunde komende dinsdag. Weer "lekker" studeren de komende dagen. Wiskunde is echt veel. Maar genoeg school voor nu. Onze hersteltrainingen zijn weer afgelopen en dat was wel te merken ook. Weer zo'n beuktraining, waarbij er alles zo ongeveer afvalt en alles zeer doet. Ik was blij dat het weer voorbij was. Het liep wel ok op zich. Het zit weer in een stijgende lijn. Ik heb trouwens nog niet iedereen succes gewenst met zijn examens. Voor degene die dit allemaal lezen --> VEEL SUCCES LOTGENOTEN!:P......... Ik heb niet zo veel meer te melden dus dit was de donderdag!

Greetz Mike

Woensdag (17 mei) HeHe, ik ben thuis! Het was vandaag een auto-dag. Ik moest mijn olympische auto opnieuw laten bestickeren (er was iemand tegen aangereden). Dus ik moest om 13.00 in Leusden zijn. Uiteindelijk was ik er om 14.10, Mike was een beetje omgereden:P. Normaal weet ik de weg wel daarnatoe, maar ik heb gewoon totaal de afslag gemist. Maar goed, so be it. Uiteindelijk was ik rond 17.00 thuis denk ik. Die files zijn echt killing. Je valt zo half in slaap achter het stuur. Gisterenavond hebben we nog wat geleerd, want morgen is dan eindelijk mijn eerste examen. Ik zit er eigenlijk wel een beetje tegenop. Maar mijn Mental Coach Jessica (:P!!!) zei dat ik het wel kon. Ze zal zich waarschijnlijk nu afvragen wat ze in dit stukje doet:P! Jullie horen wel wat er van gebakt heb morgen. De mensen om me heen hebben er vertrouwen in, nu ik nog haha! Maar dat zal vast wel komen morgen. Ik ken het wel, dus het moet geen probleem zijn. Ow, ik begin nu al positief te worden :). Ow jah, ik vergeet de training van vanochtend nog. Erwin had weer een leuke vinset op programma gezet. En daarna nog wat techniek, starten en keren. De tijd vloog voorbij. De hersteltrainingen zijn weer afgelopen. Vanaf morgen is het weer volle bak. Ik heb nog iets meer dan 1,5 maand voor mijn piekmoment in Sheffield. Mensen, op naar morgen! Wish me LUCK! Caio!

Greetz, Mike

Dinsdag  (16 mei)  Zo dat was lekker. Heb nu eerst maar eens gegeten. Ik had het wel nodig! Vandaag was zwaar (ondanks hersteltrainingen)! Vanochtend hadden we training van 06.30 tot 08.00 en het liep voor geen ene meter. Me ritme is weer een beetje ver te zoeken. Ben afgelopen vrijdag met school een dagje naar Parijs geweest, maar dat heeft er toch wel flink ingehakt. Ben nogal moe. Nog wat gestudeerd voor donderdag (het komt nu wel heel dichtbij). De avondtraining ging alweer wat beter, dus wie weet gaat het morgen alweer wat beter.

Ik heb vandaag eigenlijk maar weinig gedaan, behalve leren en zwemmen. Iedereen is trouwens in rep en roer over de Braziliaan die binnen komt wippen. Ik krijg vanuit heel de wereld emails of het wel echt zo is. Ik heb vandaag ook officieel bericht gehad dat hij in het systeem is opgenomen. Dus we hebben met z'n allen afgesproken dat we hem billenkoek gaan geven. You better watch out my Friend :P! Wat ik morgen allemaal ga doen? Zeg ik niet, lees je morgen wel :P!

Greetz, Mike

Maandag. (15 mei) De trainingsweek is weer begonnen. Lekker herstel tot donderdag. Het is maar stressen deze week. Donderdag beginnen mijn eerste examens. Ja, ik hoop mijn HAVO-diploma te halen. Donderdag begin ik met Management & Organisatie. Een vak dat ik totaal niet mag en ook nog eens heel moeilijk vind. Dus zo gaat er mijn week een beetje uitzien. Leren en zwemmen. Ik heb vandaag ook bericht gehad dat we nieuwe concurrentie hebben binnen het Paralympisch zwemmen. Omdat er elk jaar weer nieuwe zwemmers gekeurd worden, stuiten we wel eens op een hele goeie. Een braziliaan die 52.0 op de 100vrij zwemt. Dat word hard trainen. Aangezien hier in Nederland al veel (valide) mensen moeite hebben met 52.0! We zien het wel! Op de grote toernooien moet het gebeuren, de rest is bijzaak. Ook heb ik vandaag weer contact gehad met mijn vrienden uit Canada. Ik heb een uitnodiging gehad om voor een periode in Canada te komen trainen. Een hele uitdaging vind ik zelf, waar we maar eens rustig over na moeten denken. Ik heb het hier in Eindhoven erg naar mijn zin, maar zeg nooit nooit. Maar nu ga ik eten. Ik heb mijn spaghetti net opgewarmd. Jammie:D! Tot Morge!

Laatst aangepast ( maandag, 22 mei 2006 10:48 )

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.